Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

torsdag 17. februar 2011

Hva skjer a'? 4 på 4

Fint lite skjer her i heimen, så det å få en utfordring ble mottatt med et smil!
Det er Pludrehanne fra Hannes lille verden som ga meg denne utfordringen. Hun skriver om litt av alt! Og så har hun et forsett, 365 dager uten kjøpesnop! Ta en titt på bloggene; masse inspirasjon og gode oppskrifter :-)
4 ting jeg har gjort i går, dvs. fredag 18. februar:
Strikket mens Drømmemannen lagde middag
Hadde hyggelig prat med tidligere kollega/venninne(nå-bare-venninne)/bloggvenninne
Impulskjøp på garn
Pratet med min nyopererte mamma


4 ting på min ønskeliste:
Jobb!
Varme dager (les: sommer)
Mer garn...
At jeg var flink til å lage mat


4 ting jeg liker dårlig:
Mobbing
Rydde etter andre (å rydde etter meg selv er greit, det er jo jeg som har lagt det der.. :-)
Å ikke ha nett-tilgang
Å diskutere med kverulanter


4 blogger jeg sender utfordringen videre til:
Ninas lille blogg
Frk. Badegakk
Mimouna
Ullhedina

Med dette ønsker jeg alle en fin vinterferie!

2 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Moan
Takk for lykkeønskene vedr. nettbutikken min. Jeg håper og tror at butikken vil bli oversiktelig og enkel å bruke. Flotte ting du presenterer for oss. Ha en fin dag. Her i huset er datteren 13 år i dag! Klem fra meg

Ruth sa...

Heisann. Jeg er så veldig lite flink til å ta sånne utfordringer, men jeg skal SKAL huske på denne i morgen. :) Det er jo litt morsomt å lese om hva andre foretar seg også. I dag har jeg ikke gjort annet enn å surre rundt. det er skikkelig møkkavær og jeg blir bare så sur! For jeg vil ha vår. :)