Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

fredag 25. mars 2011

Godt å være liten!


Det er så koselig når noen kommer med en award!
Bare en liten koselig påminnelse om at noen liker det man driver med!

Denne fikk jeg av Komadyret og Anita hos Kreativ Stil! En award for oss "små" i blogglandia (færre enn 100 følgere).
Ikke noen utleveringer, kun heder :-)

Men man skal jo gi den videre til 5 med færre enn 100 følgere..
Her er et knippe av de jeg liker å stikke innom :-)
Pyssel & Knåp
Ullhedina
Vridd Rett
Kreativ Stil
Ninas lille blogg

Jeg håper dere vil ta dere tid til å titte innom hos disse. Her er det masse flott å se på og morsomt å lese. Kos dere!

6 kommentarer:

Maria sa...

Nemen takk!! Denne ska jeg sende videre!

Jeg svarte om diskkluten med i min blogg. Jeg legger in den fuktig i mikron. Go helg!

Anonym sa...

Så herlig!! Tusen takk for veldig hyggelig oppmerksomhet. Kan like gjerne returnere denne til deg, for jeg finner veldig mye inspirasjon hos deg også. Noen av de du har gitt award til har jeg ikke besøkt før, men nå skal jeg jammen ta meg en tur.

Igjen: hjertelig tusen takk og veldig god helg ønskes deg :-)

Supernøtt sa...

Tusen takk! Veldig hyggelig :-) Og best av alt oppdaget jeg din fine blogg og fikk lagt den til bloggleseren min!

Heidi sa...

Hittade hit tack vare awarden du skickade till Pyssel&knåp. Fin blogg du har och vilken underbar Haruni du har stickat!Nu ska jag utforska de andra bloggarna också, världen är fantastisk!

Ha en fortsatt trevlig uke!/Heidi

Ruth sa...

Tusen takk! Jeg skal stikke innom de andre på listen din også. Det er alltid like hyggelig å finne nye blogger.

Klem fra meg

Nina sa...

Tusen takk, nå ble jeg glad :-)
Kjenner ikke til de andre, så nå gleder meg jeg til å se hva de skriver om og kanskje bli litt inspirert :-)