Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

tirsdag 5. januar 2010

Liste opp og liste ned

Nei, nå er det nok mimring! Nå skal nye prosjekter få se dagens lys!
Selv om garn ble innkjøpt, oppskrifter funnet frem, var det noen prosjekt som ikke kom lenger enn dit... Oftest ting til meg selv...
Det skal rettes opp i år!  *kremter*

Hvis jeg skriver en liste sånn på starten av året, blir det litt forpliktende.. *smiler optimistisk*
Så; her er lista:
- Lace Baktus til meg
- Ulltopp til meg
- Jakke i Cotton Viscose til meg
- Baggylue til meg
- StarWarslue til GullKlumpen
- Hals til LilleGull
- Ullsokker til Drømmemannen
- Omslagsjakke til meg
- Skjørt til meg
- Sort sjal til meg
- Tovede firkanttøfler til hyttegjeste
- 'Selbu'votter til meg (først og fremst..)
- Flerfarget jakke/genser til meg


















Så kommer problemet; skal man ha en praktisk tilnærming til lista, eller etter Mors ønske...(da kan det bli ullsokker til sommeren..)

Men først: strikke ferdig et babyteppe!

2 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Mange gode planer der ja! Blir spennende å se ferdige produkter etterhvert :)
Har selv strikka Star wars- lue til sønnen, han syns den er kul!

Frk. Fosli sa...

Aj aj aj, disse listene...
Slike lager jeg også innimellom, men jeg har ikke helt bestemt meg for om de gir meg mer eller mindre magesår, hihi =)
Jeg blir gaaal av alle prosjektene som ligger strødd rundt omkring, men uten lister greier jeg kanskje og glemme dem for lengre perioder :P

Jeg må nok titte innom med jevne mellomrom for å se om lister er tingen for deg! Ha en fin kveld :)