Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

søndag 21. februar 2010

Rundt og rundt...

Spiralskjerfet (Boa) som var tiltenkt LilleGull er inviet av Mor!
Og det var så vellykket et jeg lagde et til, som skal være en gave.

Det er heklet i Chiri Alpakka fra Rauma-garn.
Det gikk med 184 g garn.
Heklet på krok #5 og 6.
Det røde er heklet med en tråd med krok #5, resten er 2 tråder og krok #6.












Håper mottakeren blir like fornøyd med sitt som jeg er med mitt.. ehm... vårt, LilleGulls og mitt.. :-)

Så er det snart pakking av bag, og til hytta med oss!
Må bare pønske ut hvilke prosjekt som skal med i veska!
Det skal bli så kos!! Langrenn, slalåm snøbrett... strikking.. OL...noe godt i glasset... late dager...

Kos dere, dere også; vinterferie eller ei!

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlig skjerf!
Kos deg på vinterferie!!
Klem fra meg;)

Muskats blog sa...

Så herlig det skjerfet var. Et av de fineste korkskjerfene jeg har sett (og nå må jeg ha det på "to do" listen min). Ha en fortsatt fin søndag.

Stubbetufsa sa...

Spenstig skjerf!
Og sikkert varmt også!

Jordmor-Hanne sa...

Flott skjerf! Kos deg i vinterferien :)

mimouna sa...

Så artige de skjerfene ble, ny måte (for meg i alle fall) å hekle spiralskjerf på.

ASK sa...

Skikkelig kult skjerf :-)
PS: Det ligger en utfordring til deg i bloggen min!