Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

torsdag 4. august 2011

Det var det!

Ferien er over og hverdagen har så vidt begynt å feste seg.... for Drømmemannen!
Vi andre er fortsatt i feriemodus og trives godt med det :-)

Strikkelysten har for såvidt kommet tilbake, men nå er det mindre tid til å strikke (ref. siste innlegg).
Men noe er da laget i løpet av tiden jeg har vært borte fra Blogglandia. :-)
Vi får ta det etterhvert.

Først ut er Mysteriesokkene som BittaMi designet!
De ble påbegynt rett etter påske...



FAKTABOKS
Mønster: Twisted Sisters (Mysteriesokk)
Pinne#: 3,0 mm
Garn: STERK
Vekt: 75 gram
Forbruk: 188 meter

Disse er med i Julegavestrikking 2011! Rett i boksen :-)

4 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Så mye fint du lager!! Ha en fin dag!! AnneK:-)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så flotte de er og for en farge :)
Høres ut som en spennende jobb du har fått deg :)
Ha en fin dag, klem.

Ruth sa...

Sterk er et superherlig sokkegarn altså. JEg har noen nøster liggende på lur jeg også. Og Bittami-sokkene er herlige.
Jeg har helt glemt Julegavestrikken jeg. Kjære vene.

Håper alt står bra til og at SOMMEREN er hos deg.

lise sa...

Jeg smittes gjerne med strikkelyst! Tror ikke jeg har strikket en eneste maske i hele ferien...