Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

søndag 3. oktober 2010

Siden jeg er inne på farger...

Tulip hadde et innlegg om stil- og fargebruk i hjemmet, og utfordret oss til å vis hvilke farger/stil vi andre har i våre hjem.

Vel, her er et collage av fargene i vårt hjem!
Ja, det går i grønt, oransje og valnøtt, med dæsjer av turkis, blått og rødt (kun kjøkken).
Og en og annen gekko løpende på veggen i stua....

Stilen, vel, den er vel litt sånn dansk design-inspirert; enkle linjer, lite nips... (tror jeg da..)


Må dere alle ha en fredfylt søndag   :-)

4 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Uansett hvilken stil det er, så ser det i alle fall koselig ut :-) Det er bare godt med litt farger innimellom :-D

Ha en trivelig kveld og klem fra Siv

Unn Gøril sa...

Jeg ble i ordentlig godt humør av å se på fargene dine.
Håper du får en fin høstuke :-)

ASK sa...

Så flotte farger dere har hjemme!
Nå ble jeg inspirert til å innføre flere farge hjemme hos oss ;-)

mimouna sa...

Friske og fine farger. :D

Artig med det rødbete-fargete garnet ditt. Fin rosafarge.