Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

tirsdag 13. april 2010

Stemningsbilde..

Slik startet bursdagsfeiringen!
Hos SivgerMor; fullforpleining, og med masse sol og tid til strikking.
På pinnene nå er Lene Holme Samsøes skjørt hentet fra Feminin Strikk.
Usikker på fargen, blekgrønn... Men det blir sikkert lekker med brune ben og syrinfarget topp til! *nikker iherdig!*
Vi er ikke helt venner, vi; dette prosjektet og jeg.  Jeg har rekket opp flere ganger enn jeg vil innrømme, og jeg har jukset litt...
Nuja! Vi får se hvor det ender.

Nå vandrer jeg lykkelig rundt i duften fra parfymen jeg fikk i går, CLEAN Warm Cotton...
og tenker ikke på dette prosjektet.
Ut i solen! Nyte dagen!

4 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Fin dag, altså!
Skjørt! det hadde ikke jeg turt! Blir artig å se det ferdig!

Nina sa...

Åh! Høres helt supert ut - kos deg masse :)
Klem

Anonym sa...

Flott blogg du har.
Har lagt meg som følger.
Nyt dagen.

Jordmor-Hanne sa...

Gratulerer med dagen (som var i går?)!!! Je hadde den 9., så vi deler gleden av å være vårbarn og født i værens tegn :)
Det skjørtet der har je planlagt å strikke i flere år. Får ta det da je får mer tid. Blir spennende å se resultatet ditt!