Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

torsdag 18. mars 2010

Ventetiden er over!

I dag fikk jeg min Hemmelige-Venn-pakke!

Så fort jeg åpnet postkasselokket, så jeg den!
Den lyste mot meg, og jeg var ikke sen med å komme meg inn så jeg kunne åpne den.
 Nydelig fargevalg! 2 av mine favorittfarger...

Og inni lå dette:
- Austerman Step, sokkegarn
- nålpute
- liten duk m/turkise striper
- nøkkelring med nävergrøt-oppskrift
og et nydelig kort med liljekonvall!

Dette er perfekt!

Nävergrøt har jeg faktisk spist engang jeg var På Mattila i Torsby.
Og tro det eller ei, nåleputen er fra Torsby!

Ikke nok med det, jeg har nettopp ferdigstilt et Karius-skjerf hvor garnet egentlig var tiltenkt sokker... Så nå har jeg sokkegarn, allikevel!


Ytteremballasjen ga tegn om at pakken kom fra Sverige, så jeg får begynne letingen etter min hemmelige venn der...

Ha en flott kveld, alle sammen! Jeg skal kose meg med pakken min *mmm* :-)
 

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hur smakar nävergröt? Vad roligt med en "hemlisvän", jag måste komma mig för att anmäla mig någon gång.

Jordmor-Hanne sa...

Så gøy å få slike pakker! :)