Dette blogger jeg om..

2009 (51) 2010 (88) 2011 (46) 2012 (2) 2013 (1) Alt mulig annet... (38) Award (3) Barn (22) Bikini (2) Eget design (6) Farging (1) Frodo (2) Garn (9) Give-away (7) Gullkorn (1) Hage (3) Hekling (8) Hodeplagg (23) Hullmønster (14) Interiør (18) Jul (9) Julegavealong 2011 (8) Kalender (5) Kjole (4) Kos (5) Ny start (1) Nålefilting (2) Oppskrift (21) Ord (8) Overkropp (17) På føttene (25) På hendene (11) Rundt halsen (31) Sitteunderlag (3) Strikking (103) Toving (10) Utfordring (4) Wow.. (1)

lørdag 13. februar 2010

Hjelp!!

Jeg kom over en blogg hvor innehaveren hadde delt sin oppskrift på en klut som var strikket på tvers!
Hun begynte med en eller to masker og økte i begynnelsen av hver av omgang... og så var det en liten hullrad 4 (ca!) masker fra kanten. Hennes klut var 60 masker på det bredeste.

Den var kjempefin, og jeg kommenterte at jeg syntes den var flott og at den så nesten litt vevd ut...
Jeg mener også jeg tok vare på linken, men nå... søkk borte!
Og jeg som gjerne skulle strikket meg slike kluter!

*sukk* Kan noen hjelpe meg? Kanskje dere vet hvor jeg kan finn den? *smiler trist*

2 kommentarer:

mimouna sa...

Hmmm, kan det være en sånn dominorute-klut? Ellers er det jo noe som kalles vevstrikk, da tar du annenhver maske løs av med tråden forran og gjør motsatt på neste pinne.

Kjempeirriterende å ikke finne igjen en link, håper den dukker opp igjen.

Elin sa...

Hei! Her var det hyggelig og titte innom. Du hadde mye morsomt og flott håndarbeide på blogge din.